Ո՞ր տեղում է Google-ն աշխարհի ամենաթանկարժեք բրենդների շարքում

No Comments

 

Աշխարհի ամենաթանկարժեք բրենդները

Interbrand Corp խորհրդատվական ընկերությունը հրապարակել է համաշխարհային ամենաթանկարժեք բրենդների ցանկը` հիմնվելով 2015-ի տվյալների վրա:

Ինչպես ներկայացնում է Lenta.ru-ն, առաջին տեղը ցանկում զբաղեցրել է Apple-ը, որի արժեքը մեկ տարում աճել է 5 տոկոսով` կազմելով 179.1 մլրդ դոլար: Երկրորդ տեղում է հայտնվել Google որոնողական հսկան, որի արժեքը 11 տոկոսի աճ է գրանցել`հասնելով 133.3 մլրդ դոլարի:

Առաջատար եռյակը եզրափակում է Coca-Cola-ն, որը 13 տարի գլխավորել է համաշխարհային ցուցակը: Այս տարի ընկերությունը 7 տոկոսի կորուստ է գրանցել, իսկ արժեքը գնահատվում է 73.1 մլրդ դոլար:

Վարկանշային աղյուսակի առաջատար տասնյակում հայտնվել է բարձր տեխնոլոգիական ոլորտի ևս 4 ներկայացուցիչ` Microsoft-ը` 72.8 մլրդ դոլարով (4-րդ հորիզոնական), IBM-ը` 52.5 մլրդ դոլարով (6-րդ հորիզոնական), Samsung-ը` 51.8 մլրդ դոլարով (7-րդ հորիզոնական), Amazon-ը`50.3 մլրդ դոլարով (8-րդ հորիզոնական):

Բացի դրանից՝ առաջատար տասնյակում տեղ են գտել մեքենաշինական ընկերություններ Toyota-ն (5-րդ հորիզոնական), Mercedes-ը (9-րդ հորիզոնական) և General Electric-ը (10-րդ հորիզոնական):

Աղբյուր՝ tert.am

Մեր ու այս բլոգի մասին

Մենք ցանկանում ենք վերափոխել յուրաքանչյուր բիզնեսի առցանց խոսելու, լսելու և տարածվելու մոտեցումները։

Ստացե՛ք Ձեր գնառաջարկը

Լրացրե՛ք պահանջվող տեղեկատվությունը, և մենք հնարավորինս սեղմ ժամկետներում Ձեզ կտրամադրենք կայքի պատրաստման գնառաջարկ։

Բաժանորդագրվե՛ք մեր նորություններին

Fields marked with an * are required

More from our blog

See all posts